Codziennie dokładamy starań o najwyższy poziom bezpieczeństwa systemów bankowych BOŚ oraz udoskonalamy ich funkcjonalności.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi system internetowy Banku i aplikacja mobilna BOŚBank24 jest niedostępny.
Planowany czas przywrócenia dostępności systemu: godz. 20:00 (19.06.2021 r.)


Zespół BOŚ Banku

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami dzwoniąc na infolinię: 801 355 455 lub +48 22 543 34 34.
Infolinia dostępna w dni robocze w godzinach 7:45–21:00 oraz w soboty w godzinach 10:00–18:00.

Potrzebujesz zastrzec kartę?

Zadzwoń z telefonu komórkowego lub stacjonarnego: 801 355 455 lub +48 22 543 34 34.
Zastrzeganie kart dostępne jest przez całą dobę.

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.